Leverans

Leveranskostnaderna inkluderar alla porto- och förpackningskostnader. Beställningen skickas som ett 1:a klass brev till den leveransadress som angivits på betalningssidan. Alla 1:a klass brev levereras direkt till leveransadressen.

Leveransen av1:a klass brev hanteras av Posti i Finland och Posten i Sverige.

Beställningar behandlas senast inom två arbetsdagar efter mottagandet av ordern. Leveranstiden för beställningar är normalt 2-5 arbetsdagar efter behandling och sändning av beställningen. Vi skickar ut beställningar varje arbetsdag i veckan.

Kunden ansvarar för riktigheten av den angivna leveransadressen. Leveransadressen skallskrivas noggrant enligt mottagarens förnamn, gatuadress (gatunamn, husnummer samt eventuellt trapphus och lägenhet) och postort. Om du beställer produkter till en annan officiell adress än din egen, ange "Använd en annan faktureringsadress" i avsnittet "Betalning" på kassasidan. Observera att du använder förnamnet och efternamnet på personen som officiellt bor på leveransadressen.

Om kunden anger leveransadressen felaktigt och Posti/Posten eller någon annan fraktleverantör returnerar försändelsen till avsändaren enligt sina leveransvillkor, debiterar Flow Job Oy omkostnaderna för att skicka ut beställningen igen.

Om du har angett felaktiga leveransuppgifter i samband med din beställning, kontakta oss omedelbart via e-post: info@halarmarken.se

Efter att beställningen har behandlats och skickats är det inte möjligt att ändra adressuppgifterna. Om en beställning returneras till avsändaren på grund av felaktiga eller ofullständiga adressuppgifter, kommer vi att debitera kostnaderna för att skicka ut beställningen igen.

Observera att det ibland kan förekomma förseningar i leveranser, vilket kan förlänga leveranstiden något.

Om leveranstiden har förlängts avsevärt, vänligen kontakta oss på adressen info@halarmarken.se

Flow Job Oy är inte ansvarigt om leveransen inte når kunden på grund av felaktiga eller ofullständiga adressuppgifter. Vi uppmanar våra kunder att vara noggranna vid ifyllningen av leveransinformationen.

Endast relevanta och viktiga uppgifter som är relaterade till beställningen och dess funktion samlas in.

Dessa uppgifter inkluderar:

-För- och efternamn på personen-Postadress
-Telefonnummer
-E-postadress
-Eventuella ytterligare uppgifter som kunden har lämnat om beställningen
-Information om beställda produkter

Beställning och betalning

Du kan tryggt göra köp på Halarmärken.se webbutik eftersom de kunduppgifter du lämnar i samband med beställningen är absolut konfidentiella för oss och vi delar dem inte med utomståendeparter. Kommunikationen mellan din dator och webbplatsen skyddas genom SSL-kryptering (Secure Sockets Layer). SSL säkerhetsprotokollet skyddar kommunikationen så att en extern åskådare inte kan se eller ändra dina konfidentiella uppgifter genom att övervaka anslutningen. SSL säkerhetsprotokollet används av bland annat finska och svenska internetbanker och många andra webbtjänster som kräver säkra anslutningar.

Följande betalningsmetoder finns tillgängliga i webbutiken:

  • De vanligaste bankkorten (via Shopify Payments)
  • Shop Pay, Apple Pay, Union Pay & Google Pay (via Shopify Payments)
  • Klarna

Orderbekräftelsen bekräftar att vi har mottagit din beställning och strävar efter att leverera den så snart som möjligt. Orderbekräftelsen fungerar som kvitto på ditt köp.


Om du inte har fått någon orderbekräftelse, var vänligoch kontrollera skräpposten i din e-post.

Om du inte har mottagit orderbekräftelsen, vänligen kontakta oss via e-post på info@halarmarken.se

Det är möjligt att ändra innehållet och beställningsinformationen om din beställning ännu inte har behandlats. Efter att beställningen har behandlats och skickats för leverans kan ingen ändring göras. Var noga med att fylla i rätta tai riktiga beställningsuppgifter.

Ja, det är möjligt att beställa produkter till en annan officiell adress än din hemadress.

Ange leveransadressen (leveransadress) på kassasidan i avsnittet "Information" där du önskar att beställningen ska levereras. Observera att du använder förnamnet och efternamnet på personen som officiellt bor på leveransadressen.

Allmänt

Om du är intresserad av att beställa större mängder av våra produkter, vänligen kontakta oss via e-post på info@halarmarken.se

Om den produkt du har beställt är defekt eller felaktig, vänligen kontakta oss omedelbart via e-post på info@halarmarken.se och beskriv problemet. Vi kommer att hjälpa dig med returprocessen och ersätta produkten om det är nödvändigt.

Du kan ge oss feedback genom att skicka e-post till info@halarmarken.se. Vi uppskattar din återkoppling!

Genom att använda vår webbplats godkänner du användningen av cookies. En cookie är en liten textfil som din webbläsare sparar på den enhet du använder. Cookies gör vår webbutik mer användarvänlig och smidigare. Om du vill kan du blockera användningen av cookies i inställningarna för din webbläsare. Detta kan dock påverka eller hindra användningen av webbutiken.

Cookies används för att förbättra webbutikens funktionalitet, kommunikation,
analys och marknadsföring.

Retur

Kunden har en ångerrätt enligt konsumentlagstiftningen på 14 dagar. Ångerrätten gäller endast produkter som är isitt originalskick, oanvända och säljbara.

Kunden ansvarar för
returfrakten.

Vid retur av produkter, vänligen kontakta oss direkt via e-post
på info@halarmarken.se

Återbetalningen görs till samma betalningsmetod som användes vid köp på webbutiken. Beroende på betalningsmetod kan det ta 1-6 arbetsdagar att behandla återbetalningen och för den att synas på ditt konto.